emmasresor.blogg.se

Välkomna till min reseblogg.

Lagoa da Harmonia

Publicerad 2013-04-16 03:48:52 i Allmänt, Brasilien, Äventyr,

 
I helgen blev det en hel del äventyr minsann. Fick ett meddelande av Camila som frågade om vi ville hänga med till den underbara vegetariska resturangen de har här i Lajeado och efter det ge oss iväg till Lagoa da Harmonia, ett helt underbart ställe på toppen av en av alla kullar som täcker deras landskap. Jag var inte direkt hungrig när vi kom fram till resturangen eftersom jag nyss tryckt i mig en massa godis! Har ju världens sötaste kille så under förmiddagen hade jag fått ett mega-paket fullproppat med chips, godis, påskägg, kakor, en bok, och massa andra söta saker. Så påskägget rök med en gång så klart! :) Men sen blev det lite vandring upp för en kulle för att få njuta av en helt underbar utsikt. Backarna kan vara ganska kämpiga, men det är så värt det! 
 
 
Njöt av underbar utsikt från toppen av kullen
 
 
Jag saknade en bok i detta läget faktiskt... hade inte varit fel!
 
 
 
 
När vi vandrat ner tog Camila oss till ett vattenfall som gömde sig så fint bland alla träd
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-21 22:21:11

Så fina bilder, blir lite avis på dig Emma. :)

Svar: Vem du än är så tack ^^ Ja riktigt vackra platser man får besöka!! :)
Emma Andersson

Lämna gärna en liten kommentar!
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela